среда, 24 августа 2022 г.

УКРАЇНО МОЯ, УКРАЇНО, Я ДЛЯ ТЕБЕ НА СВІТІ ЖИВУ!

 

24 серпня в Україні святкують важливе державне свято – День Незалежності.

Цього року ми відзначаємо його під звуки сирен та вибухи снарядів, коли наш народ бореться з рашистами за життя своєї держави, на війні відстоюючи нашу волю, честь, гідність і незалежність. 31 річниця незалежності України стане нагадуванням усьому світу, як дорого коштує людська свобода.

Тож щиро вітаю усіх з Днем Незалежності! Нехай у темні години ворожої жорстокої навали в серці кожного українця яскраво горить шевченківський вогонь любові до рідної України – країни гір і степів, швидких річок і золотих полів, зелених лісів і глибоких морів, відважних і гордих, гідних і люблячих людей. Бажаю миру і злагоди у кожній родині, міцного здоров’я, гармонії і добробуту. Нехай небо над Україною завжди буде ясним! Віримо в Збройні Сили України та нашу Перемогу!

З цієї нагоди у Беївській сільській бібліотеці-філії представлена книжкова виставка-привітання «Україно моя, Україно, я для тебе на світі живу!».

Комментариев нет:

Отправить комментарий