пятница, 19 февраля 2021 г.

Я ЖИВА! Я БУДУ ВІЧНО ЖИТИ!

 

В останні лютневі дні Україна традиційно вшановує славетну письменницю Лесю Українку – це Лесині дні. 25 лютого 2021 року виповнюється 150 років від дня народження геніальної української поетеси та активної громадської діячки Лесі Українки (справжнє ім’я – Лариса Петрівна Косач-Квітка, 1871-1913). Завдяки щирій відданості рідній країні, її ім'я стало одним із символів української держави.

Леся Українка, входить до переліку найвідоміших жінок давньої та сучасної України. Писала у жанрах поезії, лірики, епосу, драми, прози, публіцистики, працювала в жанрі фольклористики, брала активну участь в українському національному русі. Вона завжди була в авангарді творчих сил, що виводили українську літературу на широку арену світової літератури.

Відкрити для себе Лесю Українку, ближче познайомитися з творчою діяльністю, особистим життям видатної української поетеси читачам Беївської  сільської  бібліотеки-філії   пропонується  виставка-персоналія  «Я жива! Я буду вічно жити!», яка складається з двох розділів «Миті яскравого життя», та «Співоча душа України». Гортаючи сторінки цих книг, зацікавлений користувач помандрує численними дорогами, що простилалася перед Лесею Українкою в усі кінці світу.







Комментариев нет:

Отправить комментарий